diumenge, 25 de setembre del 2011

portabebés JE PORTE MON BEBE

De portanadons n'hi ha per donar i per vendre, que si el meitai, que si la mochileta, la manduca, el foulard,...quin triar? Amb el P. vam tenir una bandolera que ens va anar molt bé, anava al costat, sobre la cadera i era ràpid de posar i treure. La Ll. des de molt petita l'hem portada amb la jeportemonbebe (un fantàstic regal d'alguns dels nostres amics/gues), és un foulard d'uns quatre metres de llarg, semielàstic, amb moltes posicions i amb unes combinacions de colors xulíssimes. Es pot portar al davant, al darrere, de costat...la web té uns tutorials fantàstics!

 
 Cala, Lluna, i Bru dins dels seus JPMBB al refugi del Gerdar

De portabebés hay para dar y vender, que si el Meitai, que si la mochileta, la manduca, el foulard, ... qué elegir? Con el P. tuvimos una bandolera que nos fue muy bien, iba al lado, sobre la cadera y era rápido de poner y quitar. La Ll. desde muy pequeña la hemos llevado con la jeportemonbebe (un fantástico regalo de algunos de nuestros amigos / as), es un foulard de unos cuatro metros de largo, semielástico, con muchas posiciones y con unas combinaciones de colores chulísima. Se puede llevar por delante, detrás, de lado ... la web tiene unos tutoriales fantásticos!

+ FOTOS al flickr

Dos consells: porteu als vostres nadons el més apropet que pugueu de vosaltres tot el temps que us sigui possible, i no féu servir les motxilletes (tipus babyjorn) per posar-lo en posició mirant-enfront, informeu-vos-en molt bé de les posicions més adequades per les caderes del nadó.
Dos consejos: lleve a sus bebés lo más apropet que pueda de vosotros todo el tiempo que le sea posible, y no usó las mochila (tipo babyjorn) para ponerlo en posición mirándose frente, infórmese en muy bien de las posiciones más adecuadas para las caderas del bebé.

2 comentaris:

  1. Estoy embarazada de mi segundo hijo y estaba pensando en usar un portabebes. Gracias por vuestros consejos

    ResponElimina
  2. Felicitats per el vostre bloc! L'he trobat per casualitat i m'ha encisat. Me'l quedo! jeje Una abraçada. Montse

    ResponElimina