divendres, 18 de novembre del 2011

Mates Montessori

Hem trobat el company ideal per tauler de multiplicar! Es tracta d'una quadrícula amb cubs on, com es veu a la foto, en un costat hi ha la multiplicació i girant-lo hi ha la solució. Així per una banda tenim l'operació amb control d'error (el Pau pot anar fent sol, quan li vingui de gust, amb la satisfacció d'anar-s'ho corregint) i, a més, pot veure les series que es van creant en cada fila, cada columna i cada diagonal i així entendre més el significat de la multiplicació (ve a ser com el tauler de Pitagoras de Montessori).
Hemos encontrado el compañero ideal para el tablero de multiplicar! Se trata de una cuadrícula con cubos donde, como se ve en la foto, en un lado está la multiplicación y girándolo está la solución. Así por un lado tenemos la operación con control de error (Pau puede ir haciendo solo, cuando le apetezca, con la satisfacción de ir lo corrigiendo) y, además, puede ver las series que se van creando en cada fila, cada columna y cada diagonal y así entender más el significado de la multiplicación (viene a ser como el panel de Pitágoras de Montessori)




Por cierto, trabajando en matas y números seguro que os sorprenden con preguntas como: y quien inventó los números? y cuál es el número más grande del mundo? y que son estos símbolos (números romanos)? Pues encontramos un video divertido y divulgativo de la historia de los números que vale mucho la pena (yo he aprendido mucho!) Per cert, treballant en mates i números segur que us sorprenen amb preguntes com: i qui va inventar els números? i quin és el número més gran del món? i què són aquests simbols (números romans)? Doncs vam trobar un video divertit i divulgatiu de la història dels números que val molt la pena (jo n'he après molt!)
La historia del número uno.

1 comentari:

  1. Hola! em sembla molt interessant aquest material. Em podries dir on es pot trobar?

    ResponElimina