dimarts, 12 de juliol del 2011

Lectura en veu alta / Lectura en voz alta


Vam començar amb "El clan del oso cavernario" quan el Pau tenia quatre anys i des de llavors no hem parat de dedicar una estona al dia a la lectura en veu alta. Hem llegit llibres fantàstics de Jules Verne, còmics variats i ara fa uns mesos que estem submergits amb les cròniques de Nàrnia, i quan acabem un llibre que té peli, la veiem en una sessió de cine especial!
La lectura en veu alta permet als nens endinsar-se en històries que no estant al seu abast (encara no saben llegir i són llibres de molta lletra i pocs o cap dibuixos) i els hi proporciona un vocabulari espectacular, descobrint paraules que després incorporen en el seu dia a dia.
Empezamos con "El clan del oso cavernario" cuando Pau tenía cuatro años y desde entonces no hemos parado de dedicar un rato al día a la lectura en voz alta. Hemos leído libros fantásticos de Julio Verne, cómics variados y hace unos meses que estamos sumergidos con las crónicas de Narnia, y cuando acabamos un libro que tiene peli, la vemos en una sesión de cine especial!
La lectura en voz alta permite a los niños adentrarse en historias que no estan a su alcance (aún no saben leer y son libros de mucha letra y pocos o ningún dibujos) y les proporciona un vocabulario espectacular, descubriendo palabras que luego incorporan en su día a día.

1 comentari:

  1. Exactly, Anna. Well said. When I taught high school French, I read French children's books to them out loud for the same reasons. They actually liked it. I love your new look!

    ResponElimina